Nabór na stanowisko : Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji Muzeum Ziemi Tarnowskiej.
Na stronie BIP Muzeum Ziemi Tarnowskiej opublikowane zostało Ogłoszenie o naborze na stanowisko Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji Muzeum Ziemi Tarnowskiej.
Szczegółowe informacje: https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,a,2581173,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-ds-promocji-dzial-promocji.html
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji
Forma zatrudnienia:
Wymagania niezbędne:
- Ukończone studia wyższe.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem działalności promocyjnej.
- Praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office) oraz programów graficznych.
- Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego oraz zasad edytorstwa.
- Umiejętność pisania tekstów promocyjnych i informacyjnych.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i wielozadaniowość.
- Kreatywność i efektywność.
- Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu,
- Dyspozycyjność.
- Uczciwość oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
- Wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja strategii promocyjnej i marketingowej Muzeum Ziemi Tarnowskiej (dalej Muzeum).
- Prowadzenie jednolitej i spójnej polityki informacyjnej Muzeum.
- Nawiązywanie, utrzymywanie i poszerzanie współpracy z mediami (prasa, informatory kulturalne, portale internetowe, rozgłośnie radiowe, telewizja itp.).
- Prowadzenie działań w zakresie oferty usługowej Muzeum.
- Realizowanie działań w celu pozyskania sponsorów.
- Prowadzenie strony internetowej oraz profili Muzeum w mediach społecznościowych, komunikacja z odbiorcami.
- Realizacja postępowań wyłaniających wykonawców usług dotyczących działalności promocyjnej Muzeum (w tym. m.in. opracowywania i dostarczania druków promocyjnych, informacyjnych oraz produkcji materiałów i gadżetów promocyjno-reklamowych dla Muzeum).
- Dystrybucja materiałów informacyjnych i reklamowych Muzeum.
- Opracowywanie zestawień frekwencji oraz przedkładanie wynikających z nich wniosków dotyczących preferencji odbiorców oferty Muzeum.
- Wyszukiwanie i gromadzenie informacji medialnych dotyczących działalności Muzeum.
- Archiwizowanie materiałów promocyjnych dotyczących działalności Muzeum oraz organizowanych wystaw i wydarzeń.
- Współpraca z agendami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w zakresie prowadzenia spójnej polityki promocyjnej i estetycznej Małopolski.
- Czynny udział w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum.
- Sporządzanie dokumentacji fotograficznej przy wykorzystaniu dostępnych środków technicznych.
- Obsługa zwiedzających podczas dyżurów w dni wolne od pracy, niedziele i święta.
- Znajomość zagadnień dotyczących zakresu działania działu promocji oraz przepisów prawa i regulacji wewnętrznych w tym zakresie,
- Działanie zgodne ze statutem Muzeum i zasadami kodeksu etyki muzealnika ICOM,
- Wykonywanie innych prac związanych z merytorycznym i organizacyjnym funkcjonowaniem Muzeum wynikających z zarządzeń wewnętrznych, a także zlecanych przez przełożonego, Dyrektora lub osoby przez niego upoważnione.
- Realizowanie zadań na stanowisku specjalisty ds. promocji poprzez:
- okresowe planowanie celów i działań na zajmowanym stanowisku oraz raportowanie o efektach ich realizacji,
- terminowe wykonanie zadań w zgodzie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi przestrzeganie dyscypliny pracy, w szczególności przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciwpożarowej, tajemnicy służbowej, instrukcji kancelaryjnej, terminów przekazywania akt do archiwum,
- prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych na zadania realizowane przez Dział Promocji,
- kontrola bieżącą w zakresie gospodarowania powierzonymi składnikami majątku Muzeum,
- kontrola aktualności wpisów w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących zakresu działania Działu.
Oferujemy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, czas określony (1 rok, z możliwością przedłużenia)
- Miejsce pracy: Siedziba Muzeum Ziemi Tarnowskiej, 33-100 Tarnów, Rynek 3.
- Liczba stanowisk: 1
- Dyżury muzealne polegające na obsłudze ruchu turystycznego w soboty, niedziele i święta
- Termin rozpoczęcia pracy: 6 stycznia 2025 r.
Wymagane dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie.
- Oświadczenie dotyczące danych osobowych.
- Aktualny, wydany w ciągu ostatniego roku wypis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Osoba posiadająca obywatelstwo innego państwa niż Rzeczpospolita Polska, przedkłada Muzeum informację z rejestru karnego państwa, którego obywatelstwo posiada, uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktem z dziećmi lub jeżeli nie jest to możliwe składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
Oświadczenie o państwie lub państwach, w których osoba zamieszkiwała w przeciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2) oraz wypisy wypisu z rejestrów karnych tych państw uzyskiwane do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.
W przypadku gdy prawo państwa, z którego ma być przedłożona wyżej wskazana informacja, nie przewiduje jej sporządzenia lub w danym państwie nie prowadzi się rejestru karnego, osoba aplikująca o pracę składa oświadczenie o tym fakcie wraz z oświadczeniem, że nie była prawomocnie skazana w tym państwie za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom określonym w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii oraz nie wydano wobec niej innego orzeczenia, w którym stwierdzono, iż dopuściła się czynów zabronionych, oraz że nie ma obowiązku wynikającego z orzeczenia sądu, innego uprawnionego organu lub ustawy, stosowania się do zakazu zajmowania wszelkich lub określonych stanowisk, wykonywania wszelkich lub określonych zawodów albo działalności, związanych z edukacją lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich lub opieką nad nimi (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3).
Miejsce i sposób składania dokumentów:
- Termin: do dnia 23 grudnia 2024 r., do godz. 12.00.
- Miejsce: Kancelaria Muzeum Ziemi Tarnowskiej (pok. 108), Rynek 3, 33-100 Tarnów.
- Sposób składania dokumentów: pocztą lub do skrzynki na bramie Siedziby Muzeum, Rynek 3: w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko: Specjalista ds. promocji – Dział Promocji” lub drogą elektroniczną na adres email: rynek@muzeum.tarnow.pl, w tytule wiadomości: „Oferta na stanowisko: Specjalista ds. promocji – Dział Promocji”.
- Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Termin składania dokumentów:
Dodatkowe informacje:
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum Ziemi Tarnowskiej www.muzeum.tarnow.pl
Muzeum Ziemi Tarnowskiej informuje, że odpowie tylko na wybrane oferty i nie zwróci dokumentów złożonych w postępowaniu.