Nabór na stanowisko : Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji Muzeum Ziemi Tarnowskiej.

Na stronie BIP Muzeum Ziemi Tarnowskiej opublikowane zostało Ogłoszenie o naborze na stanowisko Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji Muzeum Ziemi Tarnowskiej.

Szczegółowe informacje:  https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,a,2581173,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-ds-promocji-dzial-promocji.html

 

 

 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Specjalisty ds. promocji - Dział Promocji

 

Forma zatrudnienia:

Umowa o pracę



 

Wymagania niezbędne:

  1. Ukończone studia wyższe.
  2. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem działalności promocyjnej.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office) oraz programów graficznych.
  4. Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego oraz zasad edytorstwa.
  5. Umiejętność pisania tekstów promocyjnych i informacyjnych.
  6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  7. Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i wielozadaniowość.
  8. Kreatywność i efektywność.
  9. Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu,
  10. Dyspozycyjność.
  11. Uczciwość oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
  12. Wysoka kultura osobista.
  13. Prawo jazdy kat. B.



 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizacja strategii promocyjnej i marketingowej Muzeum Ziemi Tarnowskiej (dalej Muzeum).
  2. Prowadzenie jednolitej i spójnej polityki informacyjnej Muzeum.
  3. Nawiązywanie, utrzymywanie i poszerzanie współpracy z mediami (prasa, informatory kulturalne, portale internetowe, rozgłośnie radiowe, telewizja itp.).
  4. Prowadzenie działań w zakresie oferty usługowej Muzeum.
  5. Realizowanie działań w celu pozyskania sponsorów.
  6. Prowadzenie strony internetowej oraz profili Muzeum w mediach społecznościowych, komunikacja z odbiorcami.
  7. Realizacja postępowań wyłaniających wykonawców usług dotyczących działalności promocyjnej Muzeum (w tym. m.in. opracowywania i dostarczania druków promocyjnych, informacyjnych oraz produkcji materiałów i gadżetów promocyjno-reklamowych dla Muzeum).
  8. Dystrybucja materiałów informacyjnych i reklamowych Muzeum.
  9. Opracowywanie zestawień frekwencji oraz przedkładanie wynikających z nich wniosków dotyczących preferencji odbiorców oferty Muzeum.
  10. Wyszukiwanie i gromadzenie informacji medialnych dotyczących działalności Muzeum.
  11. Archiwizowanie materiałów promocyjnych dotyczących działalności Muzeum oraz organizowanych wystaw i wydarzeń.
  12. Współpraca z agendami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w zakresie prowadzenia spójnej polityki promocyjnej i estetycznej Małopolski.
  13. Czynny udział w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum.
  14. Sporządzanie dokumentacji fotograficznej przy wykorzystaniu dostępnych środków technicznych.
  15. Obsługa zwiedzających podczas dyżurów w dni wolne od pracy, niedziele i święta.
  16. Znajomość zagadnień dotyczących zakresu działania działu promocji oraz przepisów prawa i regulacji wewnętrznych w tym zakresie,
  17. Działanie zgodne ze statutem Muzeum i zasadami kodeksu etyki muzealnika ICOM,
  18. Wykonywanie innych prac związanych z merytorycznym i organizacyjnym funkcjonowaniem Muzeum wynikających z zarządzeń wewnętrznych, a także zlecanych przez przełożonego, Dyrektora lub osoby przez niego upoważnione.
  19. Realizowanie zadań na stanowisku specjalisty ds. promocji poprzez:
    • okresowe planowanie celów i działań na zajmowanym stanowisku oraz raportowanie o efektach ich realizacji,
    • terminowe wykonanie zadań w zgodzie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi przestrzeganie dyscypliny pracy, w szczególności przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciwpożarowej, tajemnicy służbowej, instrukcji kancelaryjnej, terminów przekazywania akt do archiwum,
    • prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych na zadania realizowane przez Dział Promocji,
    • kontrola bieżącą w zakresie gospodarowania powierzonymi składnikami majątku Muzeum,
    • kontrola aktualności wpisów w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących zakresu działania Działu.



 

Oferujemy:

  1. Rodzaj umowy: umowa o pracę
  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat, czas określony (1 rok, z możliwością przedłużenia)
  3. Miejsce pracy: Siedziba Muzeum Ziemi Tarnowskiej, 33-100 Tarnów, Rynek 3.
  4. Liczba stanowisk: 1
  5. Dyżury muzealne polegające na obsłudze ruchu turystycznego w soboty, niedziele i święta
  6. Termin rozpoczęcia pracy: 6 stycznia 2025 r.



 

Wymagane dokumenty:

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie.
  4. Oświadczenie dotyczące danych osobowych.
  5. Aktualny, wydany w ciągu ostatniego roku wypis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Osoba posiadająca obywatelstwo innego państwa niż Rzeczpospolita Polska, przedkłada Muzeum informację z rejestru karnego państwa, którego obywatelstwo posiada, uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktem z dziećmi lub jeżeli nie jest to możliwe składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
  7. Oświadczenie o państwie lub państwach, w których osoba zamieszkiwała w przeciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2) oraz wypisy wypisu z rejestrów karnych tych państw uzyskiwane do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.

    W przypadku gdy prawo państwa, z którego ma być przedłożona wyżej wskazana informacja, nie przewiduje jej sporządzenia lub w danym państwie nie prowadzi się rejestru karnego, osoba aplikująca o pracę składa oświadczenie o tym fakcie wraz z oświadczeniem, że nie była prawomocnie skazana w tym państwie za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom określonym w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii oraz nie wydano wobec niej innego orzeczenia, w którym stwierdzono, iż dopuściła się czynów zabronionych, oraz że nie ma obowiązku wynikającego z orzeczenia sądu, innego uprawnionego organu lub ustawy, stosowania się do zakazu zajmowania wszelkich lub określonych stanowisk, wykonywania wszelkich lub określonych zawodów albo działalności, związanych z edukacją lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich lub opieką nad nimi (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3).



 

Miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Termin: do dnia 23 grudnia 2024 r., do godz. 12.00.
  2. Miejsce: Kancelaria Muzeum Ziemi Tarnowskiej (pok. 108), Rynek 3, 33-100 Tarnów.
  3. Sposób składania dokumentów: pocztą lub do skrzynki na bramie Siedziby Muzeum, Rynek 3: w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko: Specjalista ds. promocji – Dział Promocji” lub drogą elektroniczną na adres email: rynek@muzeum.tarnow.pl, w tytule wiadomości: „Oferta na stanowisko: Specjalista ds. promocji – Dział Promocji”.
  4. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.



 

Termin składania dokumentów:

2024-12-23



 

Dodatkowe informacje:

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum Ziemi Tarnowskiej www.muzeum.tarnow.pl

Muzeum Ziemi Tarnowskiej informuje, że odpowie tylko na wybrane oferty i nie zwróci dokumentów złożonych w postępowaniu.


Rozstrzygnięcie naboru:

Informacje zostaną uzupełnione po zakończeniu procesu rekrutacji.